درحال بارگذاری...
تانیل چوب
Search
Search
Close this search box.

کمد ریلی آینه دار

فهرست مطالب

هم‌اکنون که وارد این صفحه شدید احتمالا قصد خرید کمد ریلی آینه دار را دارید. همان‌طور که می‌دانید کمد لباس نقش ویژه‌ای در زیبایی دکوراسیون خانه شما دارد‌. امروزه، با افزایش تعداد آپارتمان‌ها با فضای محدود و افزایش هزینه‌های مسکن، داشتن مبلمان و تجهیزاتی با ارزش و کاربرد مفید برای زندگی در فضای کوچک ضروری شده است. از آنجایی که کمد‌های بزرگ با ریل‌های دو جانبه فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند، کمد ریلی آینه دار با ارتفاع کمتر و توانایی ایجاد انعکاس نور و روشنایی، به عنوان یک جایگزین مناسب برای کمد‌های بزرگ و سنتی مورد توجه قرار گرفته است. به علاوه، کمد ریلی آینه دار علاوه بر صرفه‌جویی در فضای اتاق، امکانات دیگری همچون سهولت در استفاده، دسترسی آسان به لباس‌ها، ایجاد حس فضای بزرگ‌تر و طراحی جذاب و مدرن را نیز به همراه دارد. به همین دلیل، این نوع کمد در بین افرادی که به دنبال یک زندگی سبک و مدرن هستند، بسیار محبوب شده است.در این بخش قصد داریم ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته و در صورت نیاز این محصول را از فروشگاه تانیل چوب سفارش دهید‌.

ویژگی‌های کمد ریلی آینه دار

با دقت به ظاهر کمد ریلی آینه دار مشاهده می‌کنید که نصب آینه بر روی درب‌های آن با چندین فرمت مختلف انجام می‌شود. فرمت‌های مانند:

  • کل درب توسط آینه پوشانده می‌شود.
  • قاب چوبی یا ام دی اف به طور کامل درب را نمی‌پوشاند.
  • در برخی از مدل‌ها، از آینه‌های طرح‌دار و یا قدی در آن استفاده می‌شود.
  • مدل‌های دیگری نیز وجود دارد که بر اساس سلیقه فردی که سفارش می‌دهد می‌توان آن را تولید کرد.

کمدهای ریلی آینه دار مانند کمدهای معمولی از درب‌های لولایی استفاده نمی‌کند، بلکه درب‌های آن به‌صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شود. درواقع درب‌های آن روی یک ریل فلزی می‌لغزد.

کمد ریلی آینه دار که در این صفحه مشاهده می‌کنید، بسیار باکیفیت بوده و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده شده است. بسیار مهم است که هنگام خرید به کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کمدهای لباس توجه کنید تا در آینده نیاز نباشد هزینه‌های اضافی بابت تعمیر آن پرداخت کنید.

کمد ریلی آینه دار

کمد ریلی آینه دار

مزایای کمد ریلی آینه دار

در ادامه معرفی کمد ریلی آینه دار، مزایا و معایب این محصول را برای شما بیان می‌کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید آن اقدام کنید.

تنوع در رنگ‌بندی

کمتر کسی پیدا می‌شود که هنگام خرید کمد به رنگ آن دقت نکند‌‌. بنابراین برای کمد ریلی آینه دار موجود در تانیل چوب، رنگ‌های متنوع و جذابی در نظر گرفته‌ایم. شما عزیزان نسبت به دکوراسیون اتاق خواب و یا فضای منزل می‌توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. اگر فضای شما کوچک است، بهتر است کمد ریلی آینه دار سفید را سفارش دهید و یا اگر فضای شما بزرگ است، می‌توانید نسبت به سلیقه خود هر رنگی از جمله رنگ تیره را انتخاب کنید.

استفاده در فضاهای کوچک

یکی از مهمترین برتری‌های کمدهای ریلی آینه دار نسبت به سایر مدل‌ها این است که شما می‌توانید به‌راحتی از آن در فضاهای کوچک استفاده کنید. در کمدهای معمولی یا لولایی باید در جلوی درب‌های آن حدود یک متر خالی باشد تا بتوانید به‌راحتی آن را باز و بسته کنید، در صورتیکه در کمدهای ریلی آینه دار با توجه به اینکه درب‌های آن به‌صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می‌شوند و هنگام استفاده از آن به داخل اتاق امتداد نمی‌یابند، بنابراین نیازی به فضای اضافه در جلوی درب‌ها نیست.

تأثیر آن بر زیبایی دکوراسیون منزل

همان‌طور که می‌دانید دکوراسیون خانه تأثیر بسیار زیادی در روحیه افراد دارد، بنابراین اگر طراحی زیبا و دل‌نشین ایجاد کنید، درواقع انرژی مثبت را در خانه جاری کرده‌اید. کمد ریلی آینه دار ظاهری بسیار شیک داشته، حتی برای خانه‌های قدیمی که مساحت آن‌ها کمتر است نیز مناسب است.

کمد ریلی آینه دار

کمد ریلی آینه دار

تأثیر آن بر زیبایی ورودی منزل

اگر شما کمد ریلی آینه دار را در ورودی درب منزل قرار دهید، قطعاً زمانی که وارد منزل می‌شوید زیبایی منحصربه‌فردی را تجربه خواهید کرد. اما باید کمی سلیقه و حوصله به خرج دهید تا بتوانید به‌عنوان‌مثال این نوع کمدها را با جاکفشی ست کنید.

انعکاس نور و ایجاد فضای بزرگ‌تر

همان‌طور که می‌دانید اتاق‌های تاریک معمولاً کسل‌کننده بوده و عملکرد فرد را در طی روز کاهش می‌دهد. به دلیل وجود آینه به کار رفته در کمدهای ریلی آینه دار، نور موجود در محیط منعکس شده و فضای منزل شما نیز بزرگ‌تر نشان داده می‌شود، همچنین فضا را روشن‌تر می‌کند.

کاربرد آن در پرو لباس و دیدن ظاهر

ازآنجایی‌که معمولاً در کمد ریلی آینه دار از آینه‌های قدی استفاده می‌شود، از آن می‌توان به‌عنوان پرو لباس نیز استفاده کرد. همچنین با توجه به شفافیت و کیفیت بالای آینه این نوع کمدها می‌توانید از آینه‌ها برای آرایش، رقصیدن، ورزش کردن و یا مشاهده ظاهر خود نیز بهره ببرید، حتی می‌توانید موهای خود را در جلوی آن خشک کنید و به آن‌ها مدل دلخواه بدهید. درواقع کمد ریلی آینه دار یک وسیله پرکاربرد در منزل محسوب می‌شود که می‌توانید آینه و کمد را هر دو با هم داشته و نیازی به خرید آینه ایستاده به‌صورت جدا ندارید. شما عزیزان می‌توانید در همین بخش از فروشگاه تانیل چوب رنگ موردنظر را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نظم بخشیدن به اتاق خواب

با خرید کمد ریلی آینه دار شما عزیزان می‌توانید وسایل موجود در اتاق خواب را داخل آن قرار دهید. دکوراسیون اتاق خواب با وجود کمد تکمیل خواهد شد. به‌طورکلی کمد اتاق خواب بستگی به فضای موجود، طراحی اتاق و همچنین بودجه شما برای خرید دارد.

این نوع کمد را در اتاق خواب، پذیرایی یا جلوی درب ورودی قرار می‌دهند که این مورد بستگی به سلیقه افراد دارد.

نصب آینه به راحتی

ازآنجایی‌که کمدهای ریلی مانند کمدهای لولایی باز و بسته نمی‌شوند و درواقع روی ریل‌ها حرکت می‌کنند بنابراین به‌سادگی آینه روی درب کمدها نصب می‌شود.

ایجاد سروصدای کمتر

مشتریانی که کمدهای لولایی را خریداری کرده‌اند، پس از مدتی از سروصدا هنگام باز و بسته کردن آن شکایت دارند که باید روغن‌کاری کنند. اما کمدهای ریلی آینه دار بدون هیچ‌گونه سروصدایی روی ریل‌ها حرکت می‌کند.

معایب کمد ریلی آینه دار

برای اینکه کمد ریلی آینه دار را با خیالی آسوده از فروشگاه تانیل چوب سفارش دهید، لازم است علاوه بر مزایا با معایب آن نیز آشنایی داشته باشید تا بتوانید با اطلاعات کاملی که در دست دارید، اقدام به خرید این نوع کمد زیبا و شیک داشته باشید.

عدم دسترسی کامل به فضای داخل کمد

یکی از معایب کمد ریلی آینه دار این است که ازآنجایی‌که درب این نوع کمد به‌صورت کشویی بوده و مانند درب‌های لولایی کامل باز و بسته نمی‌شود، بنابراین طبیعی است که به تمام فضای کمد به‌صورت کامل دسترسی ندارید. درواقع در هرلحظه تنها پنجاه درصد از کمد برای شما قابل مشاهده است. درنتیجه هنگام تمیز کردن و یا جایگذاری وسایل و لباس در آن کمی دچار مشکل خواهید شد.

حساسیت درب کمد ریلی آینه دار

همان‌طور که می‌دانید درب کمدهای ریلی توسط ریل باز و بسته می‌شود. این نوع ریل‌ها باید با هم موازی بوده و هیچ‌گونه انحرافی نداشته باشند، اما اگر درب‌های آن کمی کج شده و یا دچار انحراف شوند، شما باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا درب‌های آن را برای شما تعمیر کنند، درحالی‌که این مشکل در کمدهای لولایی وجود ندارد. البته ما در تانیل چوب با توجه به اینکه به کیفیت درب و ریل‌های آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم این مشکل به‌ندرت پیش می‌آید.

کمد ریلی آینه دار مدل ایلیا

کمد ریلی آینه دار مدل ایلیا

دکوراسیونی متفاوت با استفاده از کمد ریلی آینه دار

استفاده از کمد‌های ریلی با درب آینه دار در دکوراسیون داخلی، نه تنها فضای بیشتری را برای شما فراهم می‌کند، بلکه به روشی شیک و خاص مبلمان منزل شما را تزئین می‌کند. با این حال، نوع و سبک این کمد‌ها باید با دیگر قطعات دکوراسیونی منزل سازگار باشد و همچنین باید در نظر گرفت که از کجا بهترین جایگاه برای نصب آن‌هاست.

خرید کمد ریلی آینه دار

با پیشرفت‌های زیادی که در دنیای اینترنت شده، دیگر نیازی نیست حضوری برای خرید مراجعه کنید. بلکه می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مختلف به‌صورت آنلاین خرید کنید. شما می‌توانید کمد ریلی آینه دار را از همین صفحه سفارش دهید. قبل از خرید این نوع کمد از فروشگاه اینترنتی تانیل چوب دقت کنید اگر تمایل دارید آن را در اتاق خواب قرار دهید، رنگ آن را با تخت خواب خود ست کنید، تا زیبایی دکوراسیون داخلی شما چندین برابر شود.

شما عزیزان باید بدانید پس از خرید کمد ریلی آینه دار، هنگام نزدیک شدن به این نوع کمد، مراقب باشید تا آینه آن نشکند. زیرا کمد ریلی آینه دار همراه با آینه‌ی خودش بسیار ظاهری جذاب و شیک دارد.

به اشتراک بگذارید
تلگرام
واتساپ
توییتر
ایمیل

2 نظر در “کمد ریلی آینه دار

  1. سروناز گفت:

    کمد آینه دار دخترانه هم تولید می کنید؟

    1. کارشناس گفت:

      بله ست سرویس خواب دخترانه هم در سایت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

با ما در ارتباط باشید
مطالب خواندنی
مطالب مرتبط
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

تانیل چوب

دریافت مشاوره رایگان

لطفا برای ارتباط با ما از طریق راه های زیر اقدام نمایید