نمایش دادن همه 12 نتیجه

تشک اوه مدل نامبر 2

8,000,000 تومان17,000,000 تومان

تشک اوه مدل نامبر 1

7,470,000 تومان16,520,000 تومان

تشک رویا مدل اولترا 3

5,660,000 تومان12,570,000 تومان

تشک رویا مدل اولترا 4

5,040,000 تومان11,200,000 تومان

تشک اوه مدل نامبر 3

9,550,000 تومان20,900,000 تومان

احتمالاً متوجه شده‌اید که پدربزرگ، مادربزرگ یا والدینتان از تشک‌های فنری طبی استفاده می‌کنند. با ظهور انواع تشک‌های جدید مانند فوم، هیبرید و غیره، شاید فکر می‌کردید که تشک‌های فنری به‌زودی منقرض می‌شوند، اما این‌طور نیست؛ زیرا تشک‌های فنری طبی دارای مزایا و همچنین معایب خاص خود هستند و همیشه افرادی وجود دارند که این تشک‌ها را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند. در این مقاله سعی بر این داریم شما را با تشک طبی فنری آشنا کنیم تا چنانچه قصد خرید آن را دارید اطلاعات اولیه‌ای در این مورد کسب کنید.

تشک فنری طبی چیست؟

به بیان ساده، تشکی طبی فنری، تشکی است که دارای فنر است و فنر‌های تشک به‌عنوان کلاف آن شناخته می‌شوند. لایه بالایی تشک به‌عنوان لایه راحتی و لایه زیر آن لایه پشتیبانی یا هسته است.

انواع فنر‌های مورداستفاده در تشک‌های طبی فنری

فنر‌های گوناگونی در تشک‌های طبی فنری استفاده می‌شود که هر یک دارای هدف خاصی می‌باشند.

  • فنر‌های پیوسته که در آن ردیف‌های مختلف فنر در تشک از یک‌تکه سیم بلند تشکیل‌شده است.
  • فنر‌های Bonnell که رایج‌ترین و همچنین قدیمی‌ترین‌ها هستند. این فنر‌ها از صندلی‌های کالسکه اسب در قرن نوزدهم اقتباس‌شده و هنوز در تشک‌های باقیمت متوسط ​​استفاده می‌شود.
  • فنر‌های Bonnell سیم‌پیچ‌های فولادی ساعت شنی با رویه‌های گرد
  • فنر‌های افست نیز به شکل ساعت شنی هستند، اما پیچش بالا و پایین آن‌ها صاف است. این بخش‌های مسطح در حین مونتاژ به هم متصل می‌شوند که به‌کل ساختار کمک می‌کند تا با شکل بدنه مطابقت داشته باشد.
  • فنر‌های مارشال که عموماً به‌عنوان فنر‌های جیبی شناخته می‌شوند، سیم‌پیچ‌هایی استوامه ای شکل و با گیج یا لایه های نازک هستند که در جیب‌های جداگانه قرار می‌گیرند. این فنر‌ها به هم متصل نیستند و به‌طور مستقل کار می‌کنند، به این معنی که وزن یکی از فنر‌ها بر دیگر فنر‌ها تأثیر نمی‌گذارد.

مزایای تشک‌های طبی فنری

مزایا تشک طبی فنری

تشک طبی فنری به دلیل طراحی که دارد برای متعادل نگه‌داشتن وزن بدن در هنگام خواب، پشتیبانی عالی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این تشک‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که حداکثر گردش هوا را در شرایط سخت فراهم کنند.

انتخاب تشک فنری طبی مزایای زیادی دارد که در زیر به بیان آن‌ها می‌پردازیم:

  • گردش هوا خوب

تشک فنری طبی باعث گردش هوا در بدن شده تا در حین خواب احساس گرما نکنید.

  • دوام بهتر

دوام، یک عامل حیاتی در انتخاب تشک است. طول عمر تشک‌های فنری بین 8 تا 10 سال است، درحالی‌که تشک‌های مموری فوم تنها تا 3 تا 4 سال عمر می‌کنند.

  • مقاوم در برابر باکتری

دقت داشته باشید که تشک فنری طبی هیچ نوع باکتری را در خود نگه نمی‌دارد.

  • پشتیبانی عالی بدن

تشک طبی فنری در مقایسه با تشک‌های دیگر، قوی‌تر است. آن‌ها می‌توانند تقریباً همه انواع بدن را پشتیبانی کنند. به‌عنوان‌مثال اگر شما و همسرتان تفاوت قابل‌توجهی در اندازه بدن دارید، تشک‌های فنری سطح مناسبی از راحتی را برای داشتن یک خواب خوب در شب فراهم می‌کنند.

  • هزینه

هزینه عامل مهمی در خرید تشک طبی فنری است. این مدل‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع تشک طبی موجود در بازار می‌باشند.

  • محبوبیت

محبوبیت تشک‌های فنری طبی در طول سال‌ها بیشتر از انواع تشک‌های دیگر است.

  • استحکام و راحتی

سطح سفتی در اکثر تشک‌های طبی فنری به شکل استاندارد است. با توجه به فنر‌هایی که به‌صورت جداگانه محصورشده باعث شده سطح راحتی در این تشک‌ها افزایش یابد.

  • کاهش فشار

فنر‌های تشک طبی فنری تمام بدن را پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین، تک‌تک اعضای بدن شما مانند شانه و باسن در هنگام خواب تحت‌فشار قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل تشک‌های طبی فنری برای بیماران ارتوپدی با مشکلات لگن و شانه، بهترین گزینه هستند.

قیمت تشک طبی فنری

قیمت تشک طبی فنری

تشک‌های طبی فنری ازجمله تشک‌های مطرح در بازار است که همواره به دلیل کیفیت و طول عمر بالا موردتوجه مشتریان بسیاری قرار می‌گیرد. قیمت تشک طبی فنردار با توجه به‌اندازه، نوع فنر، نوع روکش و… متغیر است.

این تشک ازنظر سایز و اندازه به دسته‌بندی‌های تشک نوزاد، نوجوان، یک نفره و دو نفره تقسیم می‌شود که قیمت آن در هر دسته متغیر است. تشک‌های طبی فنری به دودسته تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل تقسیم می‌شوند و قیمت آن در هر مدل متفاوت است.

خرید تشک طبی فنری

چنانچه قصد خرید تشک فنری طبی دارید، به دنبال تشکی باشید که متناسب با تخت شما باشد و استحکام مناسبی داشته باشد. خواب خوب شبانه برای سلامت جسمی و روحی شما مهم است و استفاده از تشک طبی فنری باکیفیت ضروری است. سفتی یک نکته کلیدی است، زیرا انواع مختلف تشک‌های فنری طبی برای افرادی که دوست دارند روی شکم بخوابند و کسانی که ترجیح می‌دهند به پهلو بخوابند ایده‌آل هستند.

چنانچه در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنید خرید این تشک بهترین گزینه است، زیرا گرما را در خود حفظ نمی‌کند.

هنگام خرید به‌اندازه تخت، نوع لبه که گرد یا مربع باشد و یا رنگ تشک توجه داشته باشید. ضخامت تشک فنری طبی نیز بسیار مهم است.

بنابراین توجه کنید تشک طبی فنردار را متناسب با نیاز و سلیقه خود خریداری نمایید تا بتوانید خواب باکیفیتی را تجربه کنید و از آرامش شبانه خود لذت ببرید.

چگونه تشک طبی فنردار خود را خریداری نماییم؟

راه‌های گوناگونی برای خرید تشک طبی فنردار وجود دارد. در درجه اول می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش، خرید خود را انجام دهید. چنانچه امکان خرید حضوری برای شما مقدور نیست می‌توانید به‌صورت تلفنی یا اینترنتی با کارشناسان فروش این تشک‌ها مشورت کرده و تشک مناسب خود را انتخاب نموده و با پرداخت آنلاین، ثبت سفارش کرده و تشک خود را درب منزل دریافت نمایید.

سخن پایانی

تشک‌های طبی فنردار در کنار تسکین درد و جلوگیری از ایجاد درد در کمر و گردن، Roll-Overs  را به حداقل می‌رساند، یعنی چنانچه فرد کنار شما حرکت کند بدن شما حرکت او را احساس نمی‌کند زیرا وزن را به‌طور یکنواخت روی تشک توزیع می‌کند و با ترکیبی از ویژگی‌های سفت و الاستیک (کشسانی) تضمین می‌کند که خواب شبانه خوبی داشته باشید؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود چنانچه قصد خرید یک تشک راحت مقرون‌به‌صرفه هستید تشک طبی فنری را خریداری نمایید.