درحال بارگذاری...
تانیل چوب
Search
Search
Close this search box.

نمایندگی فروش تشک رویا در تهران

فهرست مطالب

مصرف کننده هوشمند و آگاه به درستی فروشگاهی را انتخاب می کند که دارای سابقه معتبر و درخشانی در حوزه فعالیت خود داشته باشد. تاریخ، منشاء درس های بسیار زیادی است. مجموعه عظیم صنعتی تانیل چوب علاوه بر تولید محصولات با کیفیت در دسته سرویس خواب، به جهت تسهیل در روند خرید مشتریان گرامی، نمایندگی فروش  تشک  رویا را دارد داشتن سابقه و 36 سال به طور مداوم و پیوسته در حال رشد شرکت رویا این محصول را در نظر گرفته  است تا محصولاتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز عرضه کند. ما بدون شک جایگاه خود را در راس هرم صنعت کشور به عنوان تولید کننده ای پیشرو تثبیت کرده و راه را برای سایر تولیدکنندگان، جهت ادامه همین مسیر هموار نموده ایم.

1.انتخاب محصول

محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید

2.با تانیل چوب تماس بگیرید

شماره تماس: 55280051 - 021 8779572 - 0937

3.محصول رادرب منزل تحویل بگیرید

حالا دیگر فقط منتظر دریافت محصول خود باشید

09378779572

021-56587703

بورس تشک رویا در تهران

تانیل چوب نمایندگی فروش تشک رویا است که شرکت در سال 1363 با بیش از یک ربع قرن تجربه و با بهره‌مندی از پیشرفته ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و پرسنل توانمند و  خلاق خود تاسیس شد و مرغوبترین انواع تشک های فنرمنفصل (پاکتی)، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید میکند.در طی این سالها رویا تلاش کرده است خود را هم رتبه رقبای جهانی قرار دهد و به عنوان یکی از تولید کننگان برتر ایرانی در خاورمیانه لقب گیردوقتی صحبت از فن آوری روز و ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده در تولید تشک های رویا می شود به جرات می توان گفت هیچ شرکتی در دنیا نمی توان یافت که تا این حد پیشرفته و توسعه یافته باشد. و این یک واقعیت است. و این موفقیتی شگرف است که می توان بر آن تکیه نمود.

فروش اینترنتی تشک رویا

فروشگاه تانیل مرکز خرید تشک طبی مناسب دیسک کمر در تهران نمایندگی رسمی تشک رویا و نمایندگی فروش تشک طبی فنری تهران فروشگاه اینترنتی خود را جهت فروش مدل های مختلف طبی فنری رویا با کمترین قیمت و تخفیف ارزانترین تشک طبی تهران همانند مدل اولترا، مدیکال، بونل برای کمردرد طبی با گارانتی رسمی از برند رویا در کنار دیگر برندهای تشک های ایرانی راه‌اندازی نموده است.میتوانید تنها با ارتباط با کارشناسان فروش تانیل چوب هم راهنمائی خرید محصول و هم سفارش محصول داشته باشید 

لیست قیمت تشک رویا

تشک رویا محصولاتی شامل انواع تشک فنری و طبی و تنوع مدل هایی با ترکیب فنر و فوم را برای هر سلیقه و بودجه ایدر نظر گرفته است. به این منظور و برای رضایت مشتری برای تانیل چوب و همچنین شرکت رویا بسیار حائز اهمیت است و محصولات اصلی خود (خرید تشک طبی استاندارد در تهران) را در چندین شماره عرضه کرده است که به ترتیب شماره 1 دارای کیفیت ساخت و طول عمر بالاتری بوده و به همان نسبت دارای قیمت بالاتری می باشد. همچنین شماره های بالاتر، قیمت کمتری داشته و برای افرادی با محدودیت بودجه مناسب تر هستند. البته تشک رویا همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده و نامی معتمد در بازار به شمار می رود.برای اطلاع بیشتر از قیمت کالا و تشک های رویا با تانیل چوب ارتباط بگیرید

بدخوابی، درد روزگار امروزیست. خواب راحت و خوب به خواب رفتن، تاثیر زیادی در سبک زندگی شاد و سالم دارد و به همین خاطر، توصیه پزشکان و روان شناسان، توجه به خواب شب به خصوص در اندازه و زمان مناسب است.همانطور که می دانیم، حدود یک سوم عمر خود را در خواب هستیم و به همین خاطر، می بایست شرایط مطلوبی برای استراحت کردن داشته باشیم. همانطور که دمای اتاق، فعالیت ها و آرامش فکری قبل از خواب، اهمیت زیادی برای خواب خوب و استراحت کافی شبانه یا روزانه دارد، بستر خواب نیز جایگاه مهمی دارد.بنابراین نحوه خوابیدن هم اهمیت دارد.اگر نمی‌دانید کدام تشک را بخرید می‌توانیم با یک روش ساده گزینه های شما را کاهش دهیم تا در پایان یک گزینه خرید خوب از تشک رویا داشته باشید.شرکت رویا، در حال حاضر 14 مدل تشک به بازار عرضه می کند.تشک های بزرگسالان همگی طولی برابر 200 سانتیمتر یا 2 متر دارند و بسته به یک نفره و دونفره سایزهای گوناگونی دارند. تمام 14 مدل تشک رویا برای بزرگسالان در سایزهای استاندارد ایران تولید می شود.

09378779572

021-56587703

برای خرید غیر حضوری کافیست با ما تماس بگیرید

معرفی تشک های رویا :

2 دسته کلی تشک های رویا

  1. تشک فنری
  2. تشک اسفنجی (بدون فنر)

اگر دیسک دارید، به جای خواب سفت عادت دارید، دکتر برای شما تجویز کرده یا کهنسال هستید باید از تشک های بدون فنر یا سری مدیکال استفاده کنید

سری مدیکال 4 مدل دارد:

  1. مدیکال پلاس
  2. مدیکال 1
  3. مدیکال 2
  4. مدیکال 3

اگر تشک ارتفاع بلند طبی می خواهید و محدودیت بودجه ندارید، تشک مدیکال پلاس رویا گزینه بی حرف و حدیث است!اگر تشک طبی با سیستم گردش هوا و کمی نرمتر از تشک های طبی بدون فنر می خواهید، مدیکال 1 گزینه بی نقصی است.مدیکال 2 و 3 مشابه هم هستند تنها تفاوت آنها در سفت تر بودن تشک مدیکال 3 است، زیرا مدیکال 3 از اسفنج فشرده در اسکلت خود بهره می برد.

اگر دیسک کمر ندارید به سراغ تشک های فنری بروید که درجه سفتی کمتری دارند و برای قوس کمر (گودی کمر) نیز مناسب هستند.

تشک های فنری رویا در دو دسته به بازار عرضه می شود:

  1. سری اولترا ( فنر منفصل – Pocket spring )
  2. سری بونل ( فنر متصل – Bonnel spring )

سری بونل از لحاظ قیمتی مناسب تر است از همان تشک های قدیمی است. برای سایزهای یک نفره گزینه های خوبی هستند.سری اولترا گرانتر از سری بونل است. برای سایزهای دونفره مناسب تر هستند زیرا لرزش را در سطح تشک انتقال نمیدهند، در اثر ساییده شدن فنر ها صدا نمی دهند، ارگونومی بدن را بیشتر حفظ می کنند و …تشک رویا اولترا پلاس بالاترین ارتفاع در بین تشک های رویا را دارد. این تشک با ارتفاع 38 سانتیمتر و دو سیستم فنری بالاترین کیفیت را دارد.

تشک رویا بونل

سری بونل رویا در واقع تشک های کلاسیک فنری این شرکت محسوب می شوند. این سری دارای فنر های به هم بافته متصل بوده و قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت ارائه شده دارند. تشک رویا بونل برای خرید به عنوان تشک نوجوان گزینه مناسبی است. همچنین اگر مشکل پزشکی خاصی نداشته باشید و قیمت مناسب برای شما اولویت باشد این مورد به شما پیشنهاد می شود.

انواع تخت خواب پسرانه

تشک رویا مدیکال

در مدل های مدیکال فنر به طور کامل حذف شده است و محصولی با ترکیب چندین لایه فوم طبی به مشتری ارائه می شود. در نتیجه محصول نهایی دارای درجه سفتی بیشتری بوده و برای کسانی که به تشک سفت برای خوابیدن عادت دارند مناسب می باشد. همچنین تشک رویا مدیکال برای افرادی با نیاز های درمانی خاص نیز کاربرد داشته و به حفظ فرم بدن بسیار کمک می کند.

تشک رویا اولترا

تشک رویا اولترا ترکیبی از یک محصول طبی و فنری می باشد. این تشک دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است و در کنار فنر های منفصل پاکتی از چندین لایه فوم نیز استفاده کرده است. این محصول اوج راحتی و آسایش در بین محصولات تشک رویا محسوب می شود.

تشک رویا اولترا برای افرادی که به دنبال آسایش و راحتی کامل هنگام خواب هستند پیشنهاد می شود.

تشک رویا به تازگی 2 نمونه از حرفه ای ترین محصولات خود را به نام های تشک رویا مدیکال پلاس و تشک رویا اولترا پلاس معرفی کرده است.

تشک رویا سه دسته بندی اصلی برای تشک های خود در نظر گرفته است که هر کدام با توجه به نیاز و بودجه خرید می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

Landscape mode-amico

تشک رویا بهتر است یا رویال؟

حتما موقع خرید تشک نام برند های مختلفی به گوش شما میخورد که از همه بیشتر نام تشک رویا و تشک رویال برده میشود . در فروشگاهای سطح شهر هر فروشنده ای چند مدل از تشک رویا و یا رویال برای فروش به شما پیشنهاد میدهد . و هر کدام یک تعریفی از این برندها میکنند که شما را سردر گم میکند . ممکن است شما قبلا یک , تشکی با نام رویال یا رویا در منزل داشتید و الان قصد خرید یک تشک نو را دارید . و میخواهید خرید بهتری را داشته باشید . ما میخواهیم نقاط قوت و ضعف این دو برند تشک را برایتان مطرح کنیم . و مقایسه ای بین تتشک رویا و رویال داشته باشیم .

09378779572

021-56587703

تشک رویال

اول از همه باید بدونید که تشک رویال را یک شرکت تولید نمیکند , بلکه شرکتها و تولیدی های مختلفی با نام تشک رویال یا تشک رویال اصل , تشک با مدلهای مختلف تولید میکنند . به همین دلیل است که تشک رویال معرفی شده در یک فروشگاه با تشک رویال فروشگاه دیگری متفاوت است . معمولا تشک رویال را با گارانتی های مختلف ارائه میدهند که موقع خرید باید از فروشنده کارت گارانتی را بگیرید . و باید توجه داشته باشید که موقع دریافت خدمات باید به فروشنده مراجعه کنید .برای اینکه متوجه بشوید کیفیت تشک رویالی که قصد خرید آن را دارید خوب است یا نه باید کمی راجب انواع تشک و کیفیتهای مختلف آنها مطلع بشوید و یا از یک فروشگاه معتبر خرید کنید . به دلیل اینکه شما امکان مقایسه قیمتی با دیگر فروشگاها را ندارید چرا که تشک رویال هر فروشگاه با هم فرق دارد . از لحاظ قیمتی هم تشک های رویال با قیمتهای بعضا پایین و مقرون به صرفه به مشتری های معرفی میشوند .چند برند ثبت شده ای هم هستند که تشکهای کارخانه ای و با کیفیت ارائه میدهند مثل تشک رویال آسایش و تشک رویال آرامش که هر دو برند در سایت تانیل موجود هستند . این تشکهای در کلاسهای تشک های طبی فنری , تشکهای طبی و فنر منفصل با گارانتی معتبر تولید میشوند .

و اما تشک رویا

تشک رویا یک برند ثبت شده با تنوع محصولی متناسب با نیاز جامعه است که در سبکهای مختلفی تشک به بازار روانه کرده است که دارای گارانتی و خدمات معتبر است . که از هر جای ایران خرید کنید قیمتها تقریبا یکسان است . تشکهای رویا شامل 3 دسته تشکهای بانل , مدیکال و الترا است . تشکهای فنر متصل یا تشکهای بانل قیمتهای مناسبتری دارند که با درجه نرمی سفتی مختلفی موجود هست . تشکهای مدیکال در واقع تشکهای طبی شرکت رویا است که بدون فنر هستند و جهت مصارف درمان طبی و جلوگیری از کمر درد توصیه میشوند و تشکهای الترا سری تشک های فنر منفصل شرکت رویاست که مناسب زوجین حساس به تکان های تشک است و خواب بهتری را ایجاد میکند . تشک رویا همچنین تولید کننده تشک مسافرتی , بالش , باکس هتلی و محافظ تشک هم هست . شما بعد از خرید تشک رویا باید کارت گارانتی داخل بسته بندی را نزد خود نگه دارید , تا در صورت مشکل در اینده بتوانید از خدمات آن بهره مند شوید . معمولا تشکها بعد از چند سال بسته به کیفیت آن افت پیدا میکنند و ممکن است گود بیوفتند که این امر در اثر استفاده طبیعی است و حداقل در مدت زمان گارانتی مشکلی برای آنها ایجاد نمیشود .

نمایندگی فروش تشک رویا در تهران

نکات مهم برای تشخیص تشک خوب

 تشخیص یک تشک خوب است در این صورت شما به راحتی میتوانید تصمیم بگیرید کدام تشک بیشتر به درد شما میخورد. باید بدانیم چه تشکی خوب است و چه ویژگی‌هایی دارد. یک تشک خوب باید مناسب باشد. همیشه پیش از خرید تشک باید موقعیت بدنتان را بسنجید. این مسئله را همیشه به خاطر داشته باشید که برای خرید تشک خوب، اگر متاهل هستید حتما با همسرتان به خرید بروید؛ زیرا باید تشکی را انتخاب کنید که مناسب با سیستم بدنی هردوی شما باشد.میتواین سری به (خرید تشک طبی ارتوپدیک در تهران ) بزنید پیشنهاد ما به شما خوابی آسوده و سلامت است.

دوام بالای تشک‌های خواب:

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک تشک خوب باید داشته باشد، دوام بالای آن است. 

نمایندگی فروش تشک رویا در تهران 2

فضای مورد استفاده برای تشک

این‌که تشک خواب شما باید چه میزان فضا داشته باشد یکی دیگر از مزایای خوب بودن تشکر است.اگر تشک کوچکی داشته باشد مسلما خواب آرامی نخواهد داشت. ازاین‌رو در زمان خرید تشک مناسب حتما به این مسئله توجه داشته باشید. در مقایسه تشک رویا و تشک رویال نیز باید بگوییم تمام استانداردهای جهانی را از نظر فضا رعایت می‌کنند. 

09378779572

021-56587703

برای خرید غیر حضوری کافیست با ما تماس بگیرید

مزایای استفاده از تشک رویا

امروزه کمتر کسی است که منکر نقش پررنگ تشک در میزان و عمق خواب افراد باشد. به‌علاوه حفظ سلامتی حین خواب و پس از آن نیز موضوع مهمی است که نباید از آن غفلت نمود.پس رویا هایتان را با تشک رویا ببینید. میتوان پرسید چه نوع تشکی می‌تواند راحتی و سلامتی را یکجا برای ما به ارمغان بیاورد؟ با اینکه من در بالا پاسخ سوالتون رو دادم اما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا  این مورد را بیشتر بررسی کنیم.زمانی که قصد خرید تشک تازه دارید یا می‌خواهید تشک قبلی خود را تعویض نمایید بی‌شک در ذهن خود یک سری اسامی را مرور می‌کنید. حتی احتمال دارد نامی را در ذهن خود تکرار کنید بدون آنکه منشا آن را به‌خاطر بیاورید. چنین تداعی نشانگر تاثیر عمیقی است که یک نام ماندگار توانسته در ذهن شما برجای بگذارد.

 

بی‌شک عواملی چون کیفیت بالا، قیمت مناسب و تجربه طولانی سازندگان در این تعامل موثرند.

تشک رویا را می‌توان نمونه‌ای از چنین مواردی دانست. طی سالها نام رویا در خواب و بیداری با افکار ما ایرانیان  گره خورده است. جالب اینکه در زبان ما دو واژه خواب و رویا به‌نوعی مترادف و هم‌معنا نیز هستند!

اکنون این سوال مطرح است که کدام مشخصات باعث شده تا رویا را به‌عنوان تشکی همه‌پسند بشناسیم؟ به‌عبارت دیگر از یک تشک خوب چه انتظاراتی داریم؟

خواب به عنوان یکی از چند نیاز اساسی انسان همواره چون چتری سلامتی را در سایه و تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. هیچ مثالی از سلامتی و تندرستی را نخواهید یافت مگر آنکه خواب کامل و آرام نقشی در آن داشته باشد. اما چگونه می‌توان زمینه این خواب رویایی را فراهم آورد؟

 

نمایندگی فروش تشک رویا در تهران 4

ویژگی‌های یک تشک ایده‌آل کدامند؟

تشک به‌عنوان بزرگ‌ترین بخش بستر در محقق شدن این خواسته نقش اساسی دارند. هرقدر هم خسته و تشنه‌ی خواب باشید مشکلات جانبی در تشک می‌تواند شما را با کابوس بیداری و بدخوابی تا صبح بدرقه کند. برای وقوع  چنین مشکلی وجود حتی یکی دو فاکتور منفی نیز کفایت می‌کند.

خدمات پس از فروش تشک رویا

خرید محصولات رویا با گارانتی رویا

جهت خرید اینترنتی محصولات رویا و مشاهده آخرین قیمت تشک رویا با گارانتی رویا و با تضمین بهترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی تانیل مراجعه نموده و به راحتی و با چند کلیک محصولات مورد نظر را خریداری و به سرعت درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.در ضمن شما می توانید جهت خرید محصولات رویا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی و حضوری تانیل با شماره  تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را بصورت رایگان دریافت نمائید.

فروشگاه اینترنتی تانیل چوب یکی از معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه های محصولات چوبی و نمایندگی تشک رویا و خوشخواب است و به صورت اینترنتی در کشور، دارای پروانه کسب از اتاق اصناف تهران، پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و در آخرین نظر سنجی صورت گرفته توانسته است 98 درصد رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

به اشتراک بگذارید
تلگرام
واتساپ
توییتر
ایمیل
با ما در ارتباط باشید
مطالب خواندنی
مطالب مرتبط
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

تانیل چوب

دریافت مشاوره رایگان

لطفا برای ارتباط با ما از طریق راه های زیر اقدام نمایید